سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           نسیم قدسیان


9 دی

در حقیقت، 9 دی آنطور که در کلام رهبر فرزانه ما تبلور یافته، نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور در عرصه‌ مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است.

9دی سالگرد روزی است که ملت ایران با خلق حماسه ای با شکوه مهر باطل بر فتنه ای زدند که در میان فتنه های تاریخ نسبت به براندازی دین و دینداری کم نظیر بود. فتنه 88یک هدف داشت این هدف شوم « براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود » . نظامی که دست آورد عینی حرکت اباعبداله الحسین در روز عاشوا بود.

  

دشمن در روز عاشورا به گمان خودش می خواست به صورت اسلام سیلی بزند و حسین ابن علی را از اسلام بگیرد ، جمهوری اسلامی را از ملت شهید پرور بگیرد ، شهدا را از اسلام بگیرد ، شهید همت ها و شهید باکری ها و شهدای دیگر را از امت اسلامی بگیرد ، به خیال خودش می خواست ارزشها را زیر سوال ببرد اما غافل از اینکه آن سیلی و آن حرکت مقدمه اش در این انقلاب تحقق پیدا کرد و پاسخ آن سیلی موقعی تحقق پیدا خواهد کرد که حضرت بقیه الله ارواحنا له الفداء ظهور کند.

مقدمه ظهور آقا امام زمان عج  22 بهمن بود یعنی زمینه ساز ظهور حضرت انقلابی بود که به فرماندهی نایب برحقش حضرت امام خمینی حاصل شده بود و دشمن بخاطر اینکه این مقدمه سازان و زمینه ها را از بین ببرد می خواست نظام جمهوری اسلامی را سرنگون سازد و در این راه در یک توهم با دو عمل می خواست به این نیت شوم خود جامه عمل بپوشاند آن دو عمل عبارت بود از :

1- برداشتن حجت زمان یعنی ولایت فقیه از رأس نظام مقدس جمهوری اسلامی

2- حذف ضمانت اجرایی ولایت فقیه از قانون اساسی

اما تا زمانی که این دو مهم حذف نشده  بحول و قوه الهی هرچه را هم از دست بدهیم چون حجت خدا یعنی ولایت فقیه در رأس امور قرار دارد نظام همچنان استوار و پابرجا خواهد ماند و بلطف خدا روز بروز به اقصی نقاط عالم انقلاب اسلامی صادر خواهد کرد

فتنه 88 آمده بود اینها را از دست مردم بگیرد آمده بود قانون اساسی را تغییر بدهد اما غافل از آنکه اینها حاصل خون شهدا بود سوال اینجاست که آیا کسی که خون شهدا را از یاد ببرد همه ارزشها را زیر پا نخواهد گذاشت ؟

فتنه 88 چرا موفق نشد ؟ چون سایه آقا امام زمان بر سر این نظام و ولایت و امت است و به همین جهت بود که ملت ولایتمدار مهر باطل بر حرکات و وجود این منحرفان زد.

در این روز دشمن ادعا می کرد که بحث تعارض میان دو کاندیداست ولی در واقع ثابت شد که تعارض میان حق و باطل و دین و دین ستیزی است . حتی خبرگزاری های دشمنان نیز نتوانستند حضور و بصیرت دینی امت اسلامی را انکار کنند و به گزارش آنها حدود 3 میلیون نفر در حالی که عکسهای رهبر را به سینه زده بودند به خیابانها ریختند و با شعارهای دشمن شکن خود با رهبری و ولایت میثاقی دوباره بستند و ولایتمداری خود را ثابت نمودند.

اینها مهره های دشمن بودند که سالهای سال گذشته بود و هنوز شناخت درستی از امت اسلامی پیدا نکرده بودند ، اینها همان کارهایی را که استکبار جهانی در طول سالها با سرمایه گذاری هنگفت می خواست به این شرارت ها دست بزند می خواستند انجام بدهند و راه را برای دشمن هموار نمایند

و از یک مهم نیز غافل بودند بصیرت رهبری و ولایتمداری ملت اسلامی






نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90 دی 8 توسط سید داود