سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           نسیم قدسیان


نگاهی به سنگنوشته یک شهید
روی سنگ قبرم با خط درشت بنویسید: درود بر امام خمینی
تصویر بزرگ
 این سند همان پیوند بی بدیلی است که جان های ما و پدران ما با روح حضرت روح الله دارد و هیچ مزدور مشرکی نمی تواند خللی به آن وارد نماید.
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از فارس به دنبال اهانت رذیلانه گروهی از خودفروخته گان به تمثال مبارک حضرت امام به بهانه 16 آذر 88 ، به دنبال مطلبی می گشتم که هم تسلای دلم باشد و هم آرامبخش قلوب همه آنان که قلبشان از این جسارت بی سابقه مجروح شد و هم پاسخی دندان شکن به همه بی مایه گان و لامذهبانی که حیات ذلت بار خود را جز در گرو مرگ «نهضت امام خمینی » و راه او نمی بینند.
از قضا گذارم به بهشت زهرای تهران افتاد و در قطعه 24 توفیق زیارت مزار شهیدی نصیبم گشت که گمشده خود را روی سنگ مزار او یافتم. آرامگاه مقدس شهید «حمید رضا طاهری» در قطعه 24 ، ردیف 32 ، شماره 23 قرار دارد. او در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی «شلمچه» به شهادت رسیده است.
مادر این شهید عزیز هم در جریان کشتار حجاج بیت الله الحرام توسط نوکران بلافصل آمریکا ،خاندان سعودی به سال 1366 به شهادت رسیده بود. تصویر مزار این شهید را در بخش «عکس های مرتبط»(گوشه چپ صفحه) الصاق کرده ام. شما هم اگر بخوانید ان شاءالله آرامشی خواهید یافت.
شهید مذکور در وصیت نامه خود درخواستی را مطرح کرده است که پس از شهائتش توسط خانواده اش به اجابت رسیده. این سند همان پیوند بی بدیلی است که جان های ما و پدران ما با روح حضرت روح الله دارند و هیچ مزدور مشرکی نمی تواند خللی به آن وارد نماید. شادی روح شهید «حمید رضا طاهری» و مادر شهیدش ، بانو «صفیه هاشمی طاهرآبادی» فاتحه ای بخوانید همراه با صلوات بر پیامبر اعظم(صلوات الله علیه).

*متن سنگ نوشته مزار شهید «حمید رضا طاهری» :
بسم رب الشهدا و الصدیقین
روی سنگ قبرم با خط درشت بنویسید:درود بر امام خمینی
مرگ بر دشمنان اسلام
مرگ بر آمریکا
ولادت : 1340
شهادت: 1361
شهید حمید رضا طاهری
فرزند محمد امین

این شهید نوجوان که نام او حمیدرضاست
شهرت او طاهری و کشته راه خداست
تا ندای رهبر دین را پی یاری شنید
از دل و جان گفت لبیک و شلمچه شد شهید
نام حمله رمضان ، فیض شهادت شاملش
هست سالار شهیدان تا قیامت یاورش
تیر ماه 61 در بیست و سوم شد شهید
زین شهادت سرفراز آند به کام خود رسید

*نشانی تربت پاک شهید:تهران - گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
قطعه 26 ردیف 32 شماره 23






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 88 آذر 23 توسط سید داود



« بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند».

امام خمینی

پنجم آذر ماه سال روز تشکیل نهاد بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است و همین ایام بهانه ای شد تا بار دیگر نظری بیندازیم به نقش مسؤولیت های سنگین این نهاد که محدوده آن را همه کسانی تشکیل می دهند که دل در گرو تحقق اهداف و آرمان های بلند امام راحل(ره) و عملی شدن شعارهای نجات بخش انقلاب اسلامی دارند و در هر زمان با درک شرایط و موقعیت انقلاب و کشور از هیچ گونه خدمت و یاری رسانی به نظام و کشور دریغ نمی ورزند.

به راستی که بسیج و گرامی داشت مقام و جایگاه آن با برگزاری سمینارها و یا تعارفات معمولی در حالی که هیچ تلاشی برای به فعلیت رساندن نیروی عظیم نهفته در وجود بسیجیان صورت نگیرد راهی به جایی نخواهد برد.

حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتی تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج همه جانبه و فراگیر در جهان میسر خواهد بود به گفته امام راحل، این امر شدنی است و باید به دنبال تحقق یافتن آن بود.






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 88 آذر 3 توسط سید داود