سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           نسیم قدسیان


9 دی

قیام تاریخی و حماسی 9 دی ملّت ایران، چشم فتنه را کور کرد و به عنوان برگ زرّینی در تاریخ کشور ایران پیام ولایتمداری را به جهانیان فریاد زد.

در این روز اقتدار و پشتوانه محکمی که در نتیجه اسلام و ولایتمداری مردم ایران در این مملکت و حکومت آن است، سبب شد که همواره دشمنان اسلام ناکام بمانند،  حرمت شکنی و حادثه روز عاشورای سال گذشته، حلقه‌ای از سلسله حوادثی بود که دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره آن را دنبال کرده‌اند و این فتنه حادثه‌ای جدید و ابتدایی نیست و شاید آخرین فتنه نیز نخواهد بود. در این واقعه جاهلان با امام حسین(ع) رو در رو شدند و با شکستن حرمت عزاداران حسینی و مراسم عزاداری در روز عاشورا، انجام اقداماتی جاهلانه و جسارت به عواطف مردم، چهره حقیقی خود را نشان دادند و معلوم شد که اینها با امام حسین(ع) و هدف آن حضرت مخالفند.

در این روز 9 تمام اقشار جامعه با گرایشات مختلف به صحنه آمده و از ارزش های دینی و انقلابی حمایت و دفاع کردند چنانکه تعلقات حزبی و جناحی در حماسه نهم دی ماه سال گذشته رنگ باخت و همه مردم حول محور ولایت فقیه جمع شدند و از ارزش های انقلاب و دین مبین اسلام دفاع و حراست کردند. چون احساس کردند که مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی مورد هجمه دشمنان و فتنه گران قرار گرفته است و نشان دادند که هیچوقت به  دین و ولایت و رهبری بی تفاوت نبوده و کوچکترین بی احترامی و سوء نیت به ارزشها را پاسخی دندان شکن خواهند داد و در این را حتی از خون خود نیز دریغ نخواهند کرد.

حضور بی بدیل و به یادماندنی مردم در 9 دی بیانگر تاکید مردم بر خواسته ها و اجرای احکام الهی است که خوشبختانه این بار نیز از امتحان بزرگ دیگر پیروز و سربلند بیرون آمدند و توانستند حساسیت زمان را به خوبی درک کنند و با دشمن شناسی، جریان نفاق تاریخی سبز اموی را رسوا کنند. بنابراین این روز تاریخی و حماسه فراموش نشدنی آن به عنوان نماد بصیرت و وحدت، موجبات تقویت بیش از پیش این فرهنگ در جامعه ولایی ایران اسلامی خواهد شد.






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 89 دی 8 توسط سید داود