سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           نسیم قدسیان


 

رهبر

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

اللّهمّ صلّ علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها.

اللّهمّ کن لولیّک الحجّة بن الحسن صلواتک علیه و علی ابائه فی هذه السّاعة و فی کلّ ساعة ولیّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتّی تسکنه ارضک طوعا و تمتّعه فیها طویلا.

اللّهمّ عجّل فرجه و اجعلنا من اعوانه و انصاره و شیعته.

فرا رسیدن سال نو را تبریک عرض میکنم به همه ی هم میهنان عزیزمان و یکایک ایرانیان در سراسر کشور و در هر نقطه ای از جهان که زندگی میکنند. مخصوصاً تبریک عرض میکنم به خانواده های معظّم شهیدان، به جانبازان، به همسرانشان و به همه ی کسانی که در راه اسلام و ایران مجاهدتی کرده اند و میکنند و بار زحمتی را بر دوش کشیده اند و میکشند. همچنین تبریک عرض میکنم نوروز را به همه ی ملّتهایی که نوروز را گرامی میدارند و برای آن ارج و احترامی قائلند.
ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 اسفند 29 توسط سید داود



بقیع

بشریت یکجا مرهون فاطمه‌ى زهرا (س)
فیوضات فاطمه‌ى زهرا(سلام‌اللَّه‌ علیها)، به مجموعه‌ى کوچکى که در مقابل مجموعه‌ى انسانیت، جمع محدودى به حساب مى‌آید، منحصر نمى‌شود. اگر با یک دید واقع‌بین و منطقى نگاه کنیم، بشریت یکجا مرهون فاطمه‌ى زهرا (سلام‌اللَّه‌ علیها) است - و این گزاف نیست؛ حقیقتى است - همچنان که بشریت مرهون اسلام، مرهون قرآن، مرهون تعلیمات انبیا و پیامبر خاتم(صلّى‌اللَّه‌ علیه و آله‌ و سلّم) است. در همیشه‌ى تاریخ این‌طور بوده، امروز هم همین‌طور است و روزبه‌روز نور اسلام و معنویت فاطمه‌ى زهرا(سلام‌اللَّه‌ علیها) آشکارتر خواهد شد و بشریت آن را لمس خواهد کرد
.
ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ جمعه 92 اسفند 23 توسط سید داود