سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           نسیم قدسیان



حتماشما هم این ادعا را شنیده اید که میگویند " 21 دسامبر سال2012 اتفاقات وحشتناکی خواهد افتاد و آخر دنیا خواهد بود " تاریک شدن مطلق زمین به مدت 3 روز و به عبارتی خاموش شدن خورشید یکی از خبر‌های جنجالی بوده که بر سر زبان‌‌ها افتاده و گفته شده که تاریکی مطلق زمین را سازمان فضایی ناسا اعلام کرده است

این شایعه چنان در رسانه های مجازی شیوع پیدا کرده که بسیاری از مردم ساده لوح آن را باور کرده اند و حتی در بعضی کشورها عده ای از مردم به کوهها پناه برده اند 

این درحالیست که سازمان فضایی ناسا به تمامی این شایعات پاسخی علمی داده و این پیش‌بینی و شایعات را رد کرده است. دانشمندان این سازمان فضایی می‌گویند خبر منتشر شده از سوی ناسا را بعضی‌‌ها به درستی درک نکرده‌اند و حتی سازمان فضایی ناسا توضیح کامل‌تری در این باره در سایت خود منتشر کرده و گفته : ما مطمئن هستیم که ستاره دنباله‌دار النین از 22 میلیون مایلی زمین عبور خواهد کرد، اما هیچ تأثیری در تابش نور خورشید نخواهد گذاشت.

اما منشاء این شایعه چیست و چرا بسیاری چنین شایعاتی را تبلیغ میکنند .

مدعیان این ادعای دروغین حرف خود را بر پیشگویی های یک یهودی الاصل شیطان پرست و پیشگوی قرن شانزدهم به نام میشل نوسترداموس مستند کرده اند و اظهار میدارند که وی بسیاری از پیشگوییهایش درست ازآب درآمده و آخرین پیشگویی وی هم به پایان دنیا در 21 دسامبر اشاره دارد .

سال 2007 م. خبری عجیب روی تلکس‌های خبری قرار گرفت. در این خبر آمده بود، که مجموعة پیش‌گویی‌هایی «نوستر آداموس»،  در کتابخانة «رم» کشف شده است. طیّ پانصد سال گذشته، این کتاب در کتابخانة رم وجود داشته و مسئولان کتابخانه از وجود آن بی‌خبر بوده‌اند و به طور اتّفاقی در آن سال این نسخة منحصر به فرد کشف شده است؛ گویا نگه‌داری کتب در آن کتابخانه، همانند کشاورزی در مزرعه است که با زیر و رو کردن خاک برای کاشتن گیاهان هر از چندگاهی چیزی هم کشف می‌شود! این پیشگوییها بعضا در قالب رباعی و بعضا در قالب نقاشی و مصور بوده اند .

بسیاری از پیشگویی های نوستراداموس  در رابطه با آخرالزمان بوده است و در این پیشگویی ها، مطالب فراوانی وجود دارند که از مسلمانان (به خصوص ایرانیان) چهره ای خشن و جنگجو ساخته اند و منجی مسلمانان (حضرت مهدی (عج) را انسانی جنگ طلب معرفی کرده اند. در واقع بسیاری  از  پیشگویی های  نوستراداموس ،  با  لحنی  هشدارگونه  بیان شده اند و هدف از آن ها ایجاد ترس و تکاپو در دل غربی ها بوده تا آن ها خود را برای مقابله با این موج اسلامی آماده کنند.

در واقع گویی نوستراداموس  مامور بوده تا  "اسلام هراسی" و پروژه "ایران هراسی" را در دنیا گسترش دهد .

اما با اندکی بررسی متوجه خواهید شد که پیشکویی های نوسترداموسآنطور هم که گفته میشود تاکنون درست نبوده و وی از صدها پیشگویی که انجام داده فقط چند مورد انگشت شمار به ظاهر مطابقت با اتفاقات رخ داده شده در چندسال اخیر است .

بعنوان مثال گفته میشد وی در یکی از پیشگوییهای خود گفته بود :

الف) رود سلتیک ( راین ) مسیر خود را تغییر خواهد داد .(نوستر داموس)

دراین پیشگویی نوستر داموس اشاره می کند که رود راین تا زمان نجومی خاصی ( که دقیقآ بر سال 2006 میلادی منطبق است)، مسیر خود را عوض کرده و دیگر از شهر آگریپینا ( کلن امروزی) نمی گذرد. اما پیشگویی کاملا غلط بوده و در حال حاضر که 2012 میلادی است ، رود راین دقیقآ از وسط ضهر کلن می گذرد .و در مسیر سابق خود جاری است.

یا ادعا شده بود وی ماجرای 11 سپتامبر را پیشگویی کردهاست. اما وقتی به متن منتسب به نوسترداموس مراجعه میکنیم با عباراتی مبهم با این مضمون مواجه میشویم :

(سانتوری 6 –قطعه ی 97) آسمان در مدار 45 درجه برافروخته می شود ،آتش به شهر بزرگ نوین می رسد.

در این رابطه هم باید بگویم اولا از این عبارات بهیچوجه نمیتوان واقعه یازدهم سپتامبر را استنباط کرد و تنها وجود برجهای دوقلو در مدار 45 درجه را گواهی بر اشاره نوسترداموس براین واقعه میدانند که آن هم دروغ از آب درآمد چون برجهای دوقلو در مدار 41 درجه واقع شده است ! دقیقآ N 10".05 43" 40که حدود 480 کیلومتر با مکان برجهای دوقلو فاصله دارد .

ضمن اینکه حادثه برجهای دوقلو تماما توسط صیهونیست طراحی واجرا شد تا زمینه برای حمله به عراق و افغانستان فراهم شود و این خود دلیل دیگری است بر اینکه کتابهای منتسب به نوستراداموس  توسط خود صیهونیستها تالیف شده تا آنها را در اجرای پروژه های مختلف یاری کند ..

در واقع این تعبیر و تفسیر غلط به صورت عمدی ارایه شده و هدف از ترویج آن در کتب و سایت های مختلف، این است که نوستراداموس  را پیشگوی بزرگی معرفی کنند و از این حربه بهره گیرند تا بقیه ی پیشگویی های نوستراداموس  را که در آن ها مسلمانان به عنوان انسان های جنگ طلب و خونخوار معرفی گردیده اند، واقعی جلوه دهند.

در کل در مورد  پیشگویی های  نوستراداموس   باید  گفت  که  عمده ی پیشگویی های  وی،  مبهم،  غلط  یا  دروغ  بوده  است.  تعداد  اندکی  از پیشگویی های نوستراداموس  نیز در رابطه با انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) تا حدی درست می باشند. البته این مطالب نسبتاً (نه کاملاً) درست نیز پیشگویی نبوده اند؛ بلکه پیشگویی های انقلاب کبیر فرانسه، در واقع برنامه هایی بودند که قرار بود توسط سازمان های کابالیستی فرانسه اجرا شود، اما در نهایت توسط فرزندان خلف آن ها (ماسون ها) به حقیقت پیوست. در مورد انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) نیز، نوستراداموس  از پیشگویی های معصومین (ع)، کتاب تورات و  کتاب های مخفی یهود استفاده کرده و آن ها را عیناً در اشعار خود آورده است. این کپی برداری به قدری ناشیانه بوده که گهگاه کلمات اشعار نوستراداموس  نیز عیناً از کتب مذکور برداشته شده اند. (برای آشنایی بیشتر با دروغهای نوسترداموس به http://masonsworld.blogfa.com/post/49 مراجعه کنید .)

حتی درصورت قبول این موضوع که این پیشگویی ها متعلق به صدها سال قبل و توسط نوسترداموس گفته شده باز مسلم است که نوسترداموس پیشگویی نکرده بلکه این ما هستیم که وقایع اطراف خود را با اشعار پیشگوها انطباق میدهیم و این انطباق یابی را میتوان حتی با  اشعار بسیاری از شعرا و نویسندگان هم انجام داد .

دقیقا مثل رمالها و فالگیرها که با حرفهای کلی و مبهم ما را میفریبند و بسیاری از مردم با انطباق یابی حوادثی که بعدها برایشان رخ میدهد گمان میکنند ادعاهای رمالها  درست بوده است .

اما به گمانم موضوع مهمتری پشت قضیه دروغ "نابودی دنیا در 21 دسامبر" وجود دارد . اینکه این 21 دسامبر دقیقا بعد از شب یلدای ایرانیان و روز جمعه میباشد هم کمی مشکوک بنظر میرسد . نگارنده معتقد است این شایعات برای ایجاد تشکیک در روحیه انتظار صورت گرفته است . درواقع افرادی سعی دارند با تکرار خبر پایان دنیا برای مردم و اثبات کذب بودن آن برای مردم روحیه انتظار و روحیه اعتقاد به قیامت و معاد را در. منجی آخرالزمان تشکیک ایجاد کنند و مدعی شوند ظهور امام زمان (عج) در روز جمعه که خداوند وعده داده است هم دروغ است !

البته احتمال دیگری نیز وجود دارد که غرب درصدد است با ایجاد واقعه ای مثل 11 سپتامبر در 21 دسامبر زمینه برای غارت و یا لشکرکشی  به یک کشور را آماده کند و از این موضوع سوء استفاده کند و یا ممکن است برنامه ای اقتصادی یا سیاسی دیگری پشت این قضیه باشد تا هم به مقاصد شوم اقتصادی و سیاسی و نظامی خود برسند و هم در مردم باور به پیشگویی و سحر و جادوگری ایجاد کنند .

درهرصورت غرب و نظام سرمایه داری  هرچند وقت یکبار با رسانه ای کردن یک دروغ بزرگ ( مانند غلو در بیماری سارس ، جنون گاوی ،آنفلوانزای خوکی که قرار بود نصف مردم دنیا را بکشد ! ،  نامه های آلوده به باکتری سیاه زخم، پایان دنیا در سال 2000 ، پایان دنیا در 21 دسامبر 2012 و ...) درحال آزمایش افکار عمومی است تا با کسب تجربه در عوامفریبی در جهت مقاصد آتی به سوءاستفاده خود از رسانه ها ادامه دهد .

 






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 آذر 27 توسط سید داود