سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           نسیم قدسیان


امام خمینی

بسیج ازنظر حضرت امام خمینی (ره)

?-«ائمه ما با همان دیدالهی که داشتند، می خواستند که این ملتها را باهم  بسیج کننداز راههای مختلف، اینها را یک پارچه کنند تا آسیب پذیر نباشند»(بسیج در اندیشه امام خمینی(ره)-ص 15)

 2-«مملکت اسلامی باید همه اش نظامی باشد وتعلیمات نظامی داشته باشد».

3-«اگر دفاع بر همه واجب شد ، مقدمات دفاع هم باید عمل شود .... این طور نیست که واجب باشد بر ما که دفاع کنیم و ندانیم چه جور دفاع کنیم».

4-«ارتش بیست میلیونی فرمول دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است».

5-«بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت است ».

6-«بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آنرا همه مجاهدان از اولین تا اخرین امضاء نموده اند».

بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری

-«اگر بخواهیم انقلاب و کشور بیمه باشدوجمهوری اسلامی آسیب پذیرنباشد باید این شور و شوق ،این حرکت عمومی و این بسیج عظیم نیروهای ملت را روز به روز تقویت کنیم».

 2-«بسیج باید با همان روحیه و شور و قدرت دوران جنگ باقی بماند و جوانان آموزش ببینند و سازماندهی شوند و آمادگی حضور پیدا کنند».

 3-«در دوران جنگ بسیج مال جنگ است ، در دوران پشتیبانی مال پشتیبانی ،در دوران علم مال تحصیل و تدریس و در دوران سازندگی مال سازندگی است».

 4-«بسیج در جبه های جنگ ،در داخل شهرها و در پایگاه های مقاومت نشان داد که بهترین مدافع اسلامی است ، حتی دشمنان ماهم به این نکته اعتراف کرده اند ». 

 5-«بسیج  یعنی حضور بهترین ، با نشاط ترین و با ایمان ترین  نیروی عظیم ملت در میدان هایی که برای منافع ملی ، برای اهداف والا ،کشورشان به آنها نیاز دارد

ای سید و مولای ما ...

قسم به دستان بریده علمدار کربلا ، قسم به لبان تشنه و سر بریده سیدالشهداء (ع) ، قسم به رنج هایی که حضرت زینب (س) کشید ، قسم به روح بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) و قسم به تمام خون هایی که برای به ثمر رسیدن و پایدار ماندن این انقلاب ریخته شد


ما تا آخر ایستاده ایم ...

اللهم الرزقنا توفیق جهاد فی سبیک ...






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89 آذر 15 توسط سید داود