سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           نسیم قدسیان


سرلشکر فیروزآبادی

پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: اگر اسرائیل دست از پا خطا کند ما بسیاری از نقاط مهم سرزمین‌های اشغالی را که محمل صهیونیست‌های غارتگر و جنایت‌کار است، شخم خواهیم زد.


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91 فروردین 20 توسط سید داود



ناو

پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا: بزرگترین ناو هواپیمابر امریکا، در روزهای آینده، برای کسب اجازه جهت ورود به خلیج فارس، به "ایستگاه سپاه" خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، رسانه های خارجی روز گذشته در حالی از اعزام یکی از قدیمی ترین ناوهای هواپیمابر امریکا به نام "اینترپرایز" به خلیج فارس خبر دادند که این اقدام یعنی اعزام ناوهای هواپیمابر به منطقه، به امری روزمره و همیشگی از سوی امریکایی ها تبدیل شده است.

 
ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ شنبه 91 فروردین 19 توسط سید داود



رحلت حضرت فاطمه زهرا

 رحلت جانسوز بزرگ بانوی دو عالم بر شما محبان اهل بیت تسلیت باد

«اللهم صل على فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها والسر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک.»






نوشته شده در تاریخ جمعه 91 فروردین 18 توسط سید داود



 

روز ملی فناوری هسته ای

 20 فروردین ماه سال 1385خبری اعلام شد که این خبر برای دشمن زجر آور ، خفه کننده و کشنده بود ، خبری بود که کاخ آمال و آرزوهای دشمن را در هم کوبید ، تحلیل ها ، پیش بینی ها و نقشه های دشمن را به هم ریخت و لرزه بر اندام استکبار و جرثومه های فساد جهانی یعنی آمریکا ، انگلیس و اسرائیل و ایادی وابسته آنها انداخت.

ولی از طرف دیگر بال پرواز و شوق پریدن به ملت و امت اسلامی بخشید . نام ایران اسلامی سر خط خبر رسانه های جهان شد . تحلیل ها عوض شد و سر در گمی عوامل بیگانه و دشمن هویدا شد.

خبر دستیابی ایران به فن آوری غنی سازی اورانیوم و راه اندازی یک زنجیره کامل غنی سازی در نطنز ، توسط دانشمندان جوان ایران اسلامی اعلام شد.


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 فروردین 15 توسط سید داود



 

12 فروردین

یوم الله 12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی در رد یا قبول نوع و شکل حکومت خود در جهان می‌باشد که امروز سی سالگی آن را جشن گرفته و به سوی افق سند چشم انداز بیست ساله شتابان در حرکت هستیم.

 


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ جمعه 91 فروردین 11 توسط سید داود



پیام رهبر معظم بمناسبت حلول سال 91

بسم ‏اللَّه ‏الرّحمن ‏الرّحیم‏
یا مقلّب القلوب و الأبصار یا مدبّر اللّیل و النّهار یا محوّل الحول و الأحوال حوّل حالنا الى احسن الحال.
اللّهمّ کن لولیّک الحجّة بن الحسن صلواتک علیه و على ءابائه فى هذه السّاعة و فى کلّ ساعة ولیّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتّى تسکنه ارضک طوعا و تمتّعه فیها طویلا.
اللّهمّ اعطه فى نفسه و ذریّته و شیعته و رعیّته و خاصّته و عامّته و عدوّه و جمیع اهل الدّنیا ما تقرّ به عینه و تسرّ به نفسه.

ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 فروردین 1 توسط سید داود